Warner Bros. Discovery w Polsce na początku marca 2022 roku podjęła decyzję o szerokiej współpracy z Polską Akcją Humanitarną. W ramach tej współpracy na antenach kanałów TVN Warner Bros. Discovery wyemitowano 2135 ogłoszeń społecznych PAH o łącznym ekwiwalencie reklamowym na poziomie 8,5 mln zł.
TVN Warner Bros. Discovery zorganizowało koncert „Razem z Ukrainą”, który obejrzało 6 mln widzów – tylko 1,3 mln w samej Ukrainie. Wszystkie środki zebrane w czasie koncertu – ponad 8 mln złotych – trafiły na konto PAH. W ramach tej kwoty firma przekazała organizacji darowiznę w wysokości ponad 2 mln zł. Globalnie, WBD wsparło również z inne organizacje pomocowe działające na rzecz Ukrainy – Międzynarodowy Czerwony Krzyż i Save The Children.
Widzowie stacji TVN WBD są szczegółowo informowani o wydarzeniach w Ukrainie. Od pierwszych godzin wojny kanał TVN24 realizował wydanie specjalne, poświęcając cały czas antenowy sytuacji w Ukrainie. Przez 10 dni 24h na dobę, bez przerw, prowadzono audycję na żywo. Dziennikarze TVN WBD są stale obecni na miejscu, by relacjonować na bieżąco wydarzenia i przeciwdziałać rosyjskiej dezinformacji.
Od początku inwazji serwis streamingowy Player.pl bezpłatnie udostępnił największy ukraiński kanał informacyjny Ukraina 24. Zapewnia również darmowy dostęp do popularnych bajek dla dzieci ukraińskim dubbingiem lub napisami. Na stronie TVN24.pl umieszczono aktualizowaną listę organizacji zbierających fundusze dla Ukrainy w Polsce oraz organizacji ukraińskich przyjmujących wsparcie finansowe.
Również program Dzień Dobry TVN tuż po wybuchu wojny rozpoczął specjalną kampanię „Razem z Ukrainą” pod patronatem Ambasady Ukrainy. W ramach projektu powstała strona internetowa będąca m.in. źródłem informacji dla osób poszukujących i oferujących pomoc dla Ukrainy.