Firma Sixt Polska jako firma rodzinna będąca częścią międzynarodowej Grupy Sixt, postawiła sobie na celu pomoc dzieciom dotkniętym wojna. Nawiazalismy współpracę z Fundacja na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową i wspólnie realizujemy transfery onkologicznie chorych dzieci z Ukrainy na terenie Polski. W tym celu wykorzystujemy flotę Sixt, a kierowcami są Pracownicy Sixt będący wolontariuszami.
W ramach obchodów 20-lecia Sixt w Polsce organizujemy aukcję charytatywną, do której zapraszamy naszych biznesowych klientów i partnerów. Aukcja odbędzie się we wrześniu w ramach projektu towarzyszącego Kampanii Złotej Wstążki. Sixt Polska jest partnerem kampanii. Kampania Zlotej Wstążki ma na celu budowanie świadomości o nowotworach dziecięcych, a miesiąc wrzesień jest miesiącem Kampanii.
Środku z aukcji zostaną przeznaczone na budowę Sal Doświadczania Świata w szpitalach onkologicznych w Polsce do przeprowadzania terapii metoda Snoezelen. Terapia ta ma na celu wyciszenie i pozbycie się stresu, zwłaszcza wśród dzieci, które oprócz choroby zmagają się z traumą wojenną. Projekt budowy sal rozpisany jest do końca 2023 roku.