Media

Firmy, które pomagały Ukrainie po wybuchu wojny i wzięły udział w naszej ankiecie.

Cyfrowy Polsat S.A., Grupa Polsat Plus

Od pierwszych dni rosyjskiej inwazji, Grupa Polsat Plus jest aktywnie zaangażowana w zapewnienie uchodźcom z Ukrainy łączności i kontaktu z rodziną (m.in. darmowe połączenia międzynarodowe do sieci ukraińskich, dostawa i pomoc w rejestracji darmowych starterów, rezygnacja z opłat roamingowych). Zapewniamy również rzetelną informację w kanałach informacyjnych Telewizji Polsat – Polsat News i Wydarzenia 24 oraz […]

Grupa PTWP

Grupa PTWP włączyła się w działania pomocowe na rzecz Ukrainy, zarówno przekazują pomoc finansową fundacjom pozarządowym, jak i organizując pomoc rzeczową i noclegi oraz wpisując pomoc w swoje podstawowe aktywność: działalność wydawniczą i eventową. Od początku wybuchu wojny redakcje Grupy PTWP publikują informacje o podejmowanych wysiłkach. Wierzymy, że publikowanie i nagłaśnianie informacji o prowadzonych konkretnych […]

Omnicom Media Group Sp. z o.o.

Wynajem, remont, wyposażenie oraz utrzymanie budynków na potrzeby uchodźców będących pracownikami grupy Omnicom z UA, ich rodzinom i bliskim. Zapewnienie wyżywienia oraz innych środków w tym higienicznych. Zapewnienie środków pieniężnych. Transport od granicy. Pomoc w rekrutacji i zatrudnienie części osób. Pomoc w kwestiach urzędowych, medycznych oraz rekrutacji do żłobków, przedszkoli i szkół. Organizacja czasu wolnego […]

TVS

Telewizja TVS wraz ze swoją Fundacją TVS od początku konfliktu w Ukrainie aktywnie działa na rzecz potrzebujących z Ukrainy. Niesiemy wsparcie materialne i finansowe m.in. regularnie wspieramy darami magazyny żywnościowe czy lokalne grupy pomocowe, Nasze dary trafiają też do miejsc noclegowych i tymczasowych domów osób z Ukrainy. Sfinansowaliśmy zakup środków opatrunkowych i medycznych dla seniorów, […]

Voice House

W Voice House stworzyliśmy podcast „Pryvit, Przyjaciele!” — wspólną przestrzeń, w której możemy się lepiej poznać i zrozumieć. To seria audycji, dzięki którym Polacy mogą poznać język i kulturę naszych sąsiadów, a Ukraińcom przybywającym do Polski jest łatwiej się komunikować w języku polskim i odnaleźć się w obcym dla siebie kraju. Podcast ma trzy odsłony: […]

Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery w Polsce na początku marca 2022 roku podjęła decyzję o szerokiej współpracy z Polską Akcją Humanitarną. W ramach tej współpracy na antenach kanałów TVN Warner Bros. Discovery wyemitowano 2135 ogłoszeń społecznych PAH o łącznym ekwiwalencie reklamowym na poziomie 8,5 mln zł. TVN Warner Bros. Discovery zorganizowało koncert „Razem z Ukrainą”, który obejrzało […]